NEWS

Kampanje & SAS Institute: Gode digitale kundeopplevelser har aldri vært viktigere


< Back to all news

Kampanje & SAS Institute: Gode digitale kundeopplevelser har aldri vært viktigere

Business

Category: Business News

Nær alle av vårens planlagte events er avlyst, og en nylig ANFO-undersøkelse blant norske annonsører bekrefter at ni av ti har endret markedsplanen. For mange virksomheter vil en sterk digital strategi være avgjørende for å kunne oppnå sine mål.

Uansett om det handler om å opprettholde en viss inntjening for å holde bedriften gående, eller om etaten eller kommunen behøver å komme ut med et viktig budskap, blir kunnskap om hvordan å bygge en relevant digital opplevelse stadig mer etterspurt. For hvor skal en starte, og hvordan balanseres budskapet når en tross alt kommuniserer i krisetid?

– Vi har samarbeidet med Futurum Research for å forstå hva som definerer gode kundeopplevelser i dag, og hvordan det kan endre seg mot 2030. Forskningen avslørte fem hovedtemaer som driver utviklingen, samt avdekket noen overraskende forventningsgap. Jeg håper denne innsikten kan være til hjelp for dem som nå er i gang med å bygge nye forretningsmodeller med sterkere digitale fortrinn, sier Wenche Nielsen, markedsdirektør i SAS Institute.

Les hele saken HER.

Source: Kampanje

Published: May 5, 2020