Category: Business News
Se for deg følgende: Du er ansvarlig for verdens største produsent av drikkevarer – og dermed ansvarlig for en av verdens mest kjente merkevarer. Da er også sjansen stor for at emballasjen fra et av dine produkter kommer på avveier og ender opp som søppel et eller annet sted i verden. For eksempel i en skog eller på en strand.
Det er ikke greit for deg – eller for alle de 700.000 personene som hver dag jobber for merkevaren din – å se at emballasjen med logoen din på, har endt opp i naturen. Og det er ikke greit for alle andre som blir utsatt forsøplingen. Og det er ikke bra for kloden vår.
Hva gjør du? Jo, da sørger du for at sjansen blir så liten som mulig for at emballasjen fra dine produkter kommer på avveier. Og bruker størrelsen på selskapet ditt til å påvirke alle andre til å gjøre det samme.
Det er nettopp dette verdens største brusprodusent nå er i ferd med å gjøre.
Les hele saken HER.
Source: DNx
Published: December 11, 2019