Norges beste kundeopplevelser – oppskriften på suksess

Innovative og smarte selskaper skaper kundeopplevelser som løfter forbrukernes forventninger til nye høyder. Det skaper utfordringer på tvers av alle bransjer. For å holde seg relevant, styrke merkevaren og være i førersetet handler det i stadig større grad om å levere fremragende kundeopplevelser. 

Men hva skal til for å lykkes?

KPMG gjennomfører en omfattende undersøkelse hvor norske forbrukere deler sine kundeopplevelser hos mer enn 150 kjente merkevarer. Den gir unik innsikt i driverne bak kundeopplevelsen, hva som former norske forbrukeres forventninger og DNA’et til selskapene og merkevarene som lykkes aller best.

På dette halvdagsseminaret deler ledende norske selskaper sin suksessoppskrift, du får en sniktitt på fremtiden, samt praktiske råd og innsikt i hva som skal til for å skape en merkevareopplevelse hvor kundeinnsikt, personalisering og digital innovasjon, problemløsning og integritet er sentrale elementer.

Programmet er interessant både for deg som jobber med kundeopplevelser, kundeservice, merkevare, markedsføring, digitalisering og forretningsutvikling.

Spørsmål? Send en e-post til event@kampanje.com.

Klikk HER for mer informasjon og påmelding.

September 24 @ 08:30
08:30 — 12:00 (3h 30′)

Oslo

KPMG